mandag den 2. december 2013

Ugens anbefaling - Stakladen i Haarby


Jeg er ofte blevet spurgt af min søster og mor om jeg ikke ville med i Stakladen. Indtil i søndags har svaret altid været "nej". Jeg troede ikke at de havde noget for mig.. Jeg tænkte at det var lidt for fint og pusse-nusset til min stil. Det er det også.. Men der er faktisk også mange gode ting, især her til jul.

Der var mange anderledes og inspirerende ting og selvom det var beskedent det jeg købte, fik jeg en masse ideer med hjem. Stakladen er helt klar et besøg værd og næste gang min familie spørger mig, siger jeg måske "ja":)

Du finder Stakladen på Trunderupvej 6, 5683 Hårby. Der er åbent torsdag og fredag 10-17.30 og lørdag og søndag 10-16

Du kan se mange flere billeder og holde dig opdateret her på Stakladens facebook side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar