søndag den 17. november 2013

Loppefund fra Herning

Jeg har glædet mig til kræmmermarkedet i Herning, som et barn glæder sig til juleaften. Selvom jeg nu også glæder mig ret meget til jul;) Men vi skulle tidligt afsted min veninde og jeg. Vækkeuret var sat til 5.30 for vi skulle der når de åbnede.. Vi var ikke de eneste.



3 lysestager blev der købt. 2 i kobber til 35 kr for dem begge og endnu en lille teak stage der matcher den jeg fandt i Odense i mandags til en 20'er.


En fin skuldertaske til 50 kr. Som jeg blev lokket til at købe, men jeg ville ikke have været foruden! Den er vildt flot og har den fedeste patina.


Dagens fund må nok blive denne lille retro opsats som jeg fik for 75 kr. Jeg er før stødt på lignende opsatser men til priser fra 250 kr. Jeg er rigtig glad for den, jeg synes den er vildt sej.


Farven på toppen er en af de mere afdæmpede og passer perfekt i min stil. Ofte har jeg set dem med turkise eller mønstrede topplader. Lignende opsatser kan blandt andet findes på Etsy.com.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar