fredag den 4. oktober 2013

Ugens anbefaling - Liva Brocante



I Odense på Vindegade 101(måske var det 103, men der i nærheden) ligger der en meget fin loppebiks; Liva Brocante. Butikken er fyldt med lækre retro møbler, porcelæn, fede lamper og andre sjove ting. 
Jeg købte desværre ikke noget da jeg var forbi men det var ikke fordi der ikke var noget at købe.. Tværtimod.. Jeg kunne slet ikke beslutte mig for hvilket fad, lampe, vase eller krydderikrukke jeg skulle have med hjem og så var der også lige et Egeskov marked dagen efter.. 


Udvalget er fint og priserne er rimelige.. Det er nok ikke her man laver et kup, men man kan sagtens finde fine ting og måske noget som man ikke vidste at man manglede. Butikken er helt klart et besøg værd.


Jeg beklager den ringe billedkvalitet men det er hvad min gamle I-Phone kan præstere:)

Liva Brocante har følgende åbningstider:

Tirsdag 15-17
Fredag 15-17
lørdag 11-14
eller efter aftale på 2821 3536

1 kommentar:

  1. Åh det ser bare virkelig godt ud... Øv jeg bor så langt væk...

    SvarSlet