søndag den 20. oktober 2013

Og hvem siger at nethandel ikke kan være personlig!?

En dejlig pakke med garn fra Tusindfryd Cph.dk er nået frem til mig. 


Efter at have set dette indlæg hos Tusindfryd, bestilte jeg i onsdags 2 nøgler i petrolgrøn og 2 i karrygul. Jeg tror ikke der gik mere en 15 minutter før min telefon ringede; det var Wenche - kvinden bag Tusindfryd Cph. Hun ville bare informere mig om at de nøgler karry hun havde modtaget var meget mere grønne end billedet på hjemmesiden. Hun ville høre om der var en anden farve jeg ville have eller om jeg ville have den grønne karry. Jeg valgte at satse på den grønne karry, som Wenche forsikrede mig om var rigtig flot.



Nu er den fine glimmerpakke blevet nænsomt åbnet og den grønne karry er virkelig flot men den er meget grøn og jeg er rigtig glad for at jeg blev ringet op og fik muligheden for at vælge. Det sætter jeg stor pris på! 

Nu skal jeg straks i gang med at hækle de to tørklæder efter Puks opskrift som fulgte med ved køb af garnet:) Men hvilket skal jeg starte med det petrolgrønne eller den karrygrønne?? De er begge vildt flotte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar