tirsdag den 6. august 2013

Blå fund..


Jeg har fundet et par blå skåle. Den forreste er fra Danild, og fundet i en genbrug i Odense til 35 kr. Den er så fin og helt fejlfri, så jeg måtte have den med hjem. Den bagerste er tysk og er købt hos 
Loppe Deluxe i Ejby til den nette sum af 30 kr.

Jeg drømmer om en gang at få min egen loppe bix.. Det kunne være SÅ fedt:) Ikke fordi jeg skulle tjene store penge på det.. Hvis det bare kunne løbe rundt,  ville det være okay.. Derfor køber jeg altid flere ting end jeg selv skal bruge.. Hvis jeg finder noget fedt til en god pris - så køber jeg det.. også selvom jeg ikke selv skal bruge det. 

Måske sker det en dag.. I så fald, skal jeg nok lade høre fra mig:)

1 kommentar:

  1. Hvis jeg havde et sted hvor jeg kunne gemme de ekstra lopper og pengene til at købe de gode ting, som jeg går forbi fordi jeg ikke ved hvor jeg skal have det, så ville jeg elske at købe det for at kunne holde et marked eller have en lille butik;-) jeg kan se vi har mange af de samme interesser, måske du har lyst til at kigge forbi min blog.

    Med venlig hilsen
    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk
    Ps hvem ved måske det er os der skal være pennevenner - er vild med ideen;-)

    SvarSlet