søndag den 21. juli 2013

Ugens loppefund fra Vorbasse marked


Jeg ELSKER Vorbasse marked! Det er et af sommerens absolut bedste markeder.. Selvom jeg ikke havde så meget med hjem derfra denne gang, fik jeg kigget og rodet i en masse gamle sager. Der er så mange gode og anderledes boder som man ikke ser så mange andre steder.. 

De jyske markeder kan altså bare et eller andet.. Der kan de fynske faktisk godt være lidt tynde.. Mine favorit markeder er helt klart; Vorbasse marked og Herning ting & sager/stumpemarked... Uh.. Glæder mig helt til oktober..


Ud over disse to gamle papirsposer fra en gammel købmandsforretning, købte jeg også en gammel staldlampe til 75 kr og en håndbroderet dug til en 10'er.

 Jeg ved ikke lige hvad papirsposerne skal bruges til men jeg kunne altså ikke stå for dem:)


Dagens fineste køb; denne tre benede lampe"fod" i teak. For kun 40 kr blev den min, nu mangler jeg bare en lampeskærm, en ny lækker stofledning og en pære:)

2 kommentarer:

  1. Fine fund! Jeg "glemte" Vorbasse marked/kunne ikke få det til at passe ind. Opdagede at det var der fredag...og fredag var jeg på loppetur og lørdag kom jeg bare ikke af sted...det må blive næste år. Har faktisk aldrig været der (gisp!).

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må skrive det ind i din kalender allerede nu. Det er virkelig et fint marked og temmelig stort!

      Slet