onsdag den 26. juni 2013

Ugens loppefund



Jeg var egentlig på jagt efter en svale i porcelæn. Men en lille måge fandt jeg hos Kjærs antik i Håre til en 20'er! Så den måtte jeg jo have svale eller ej! Jeg overvejer at male den gul, og så alligevel ikke.. Den er jo ret fin, men nu må vi se.. Jeg synes næsten den er for fin, det var noget andet hvis den var skadet eller ridset.. Jeg tror den får lov at overleve i original stand:)


Jeg har anskaffet mig en helt fantastisk vægvase i den skønneste farve, som passer helt perfekt til min samling af turkise vaser. Min søster skaffede den til mig for 145.- hun er bare god til der! - gad vide hvem hun har lært det af?




1 kommentar:

  1. har du malet din måge gul !!!!

    vil du sælge den for jeg samler på de måger ...

    helle@mody.dk

    SvarSlet