torsdag den 6. juni 2013

Gul - den nye pink


Eller noget... 
Jeg er i hvert fald blevet helt tosset med gul.  Jeg synes det er en skøn farve!

Man bliver da glad i låget af den skønne farve og tænk sig at man kan få så mange fine ting i gul. 

Det er meget for nylig at jeg er faldet for den gule, så det er begrænset hvad jeg har nået at slæbe hjem:) Her er et par skønne forslag..

billederne er lånt fra de respektive sider.

  1. ROTERA lanterne fra IKEA 
  2. Lotus skål fra Lucie Kaas
  3. Lampe fra Thora Finnsdottir spottet på kaiku.dk
  4. Helbak smørbox revy kan købes her
  5. FLORERA bloklys fra IKEA
  6. Kähler vase 
  7. Kitchen aid hjem.dk
  8. Polkaprikkede papir poser fra fabel-a.dk
  9. Gule cirkel øreringe fra Pilgrim
  10. Stribede papirsugerør fra Rosannedenmark.dk
  11. FANTASTISK serviet fra IKEA
  12. Ørestikkers fra Ohdeer.dk
  13. Casalinga vase spottet her
  14. Gul plastik gaffel spottet her sammmen med kniv og ske. 


1 kommentar:

  1. Enig! Hvis jeg havde råd (og plads) så var det helt klart også en kitchen aid i den gule farve, jeg ville vælge. Casalinga vasen er også meget sød.

    SvarSlet