torsdag den 2. maj 2013

Teak's

Vores hjem er efterhånden blevet møbleret med en del teaktræ. Det startede med et sofabord jeg var brændt varm på. Jeg havde set det på gul og gratis til 800 kr. men vi ventede lidt før vi købte det og fik det for 200 kr. Super godt køb!



Efter sofabordet kom ind i stuen, syntes jeg det trængte til selskab..


Det har det nyligt fået af det fine lille skab her som jeg fandt på Trend og antik markedet i middelfart. Jeg tror godt at jeg kunne finde plads til et par teaktræs møbler mere i stuen.. Måske en super fed magasinholder eller en telefonhylde.. 


På væggen i køkkenet hænger det gamle overskab med alle mine kaffedåser og lidt til. Det er kun for til at det er teak træ. Skuffer, hylder og bagplade er nok i fyr.

Det skønne ved teak træ er at det hurtigt kan friskes op som nyt med lidt bivoks. 


I entreen hænger det fine spejl, jeg scorede til 40 kr i en af de lokale genbrugsforretninger, sammen med den lille skuffe jeg overtog fra min søster - det ligner jo noget der er skabt til at hænge sammen:)

3 kommentarer:

  1. Hvor har du mange lækre teakting. Jeg drømmer om at få mig et teakspejl til vore kedelige 90'er gang, som der ikke rigtig kan gøres noget ved. Jeg er også vild med dit køkkenskab, det er ikke lige sådan et man ser hver dag

    SvarSlet
  2. Ih tak, Linen. Jeg er også meget glad for hver og et af mine møbler:)

    SvarSlet