søndag den 12. maj 2013

Loppefund fra Lillebæltmarked i Middelfart og Farmorsminde

Jeg havde virkelig set frem  til årets lillebæltmarked - det var måske derfor jeg blev lidt skuffet.. Jeg synes der var langt imellem de gode skrammelboder hvor jeg plejer at finde guld.. Det blev dog til et par fine fund trods alt.. Og endda også et par ting i baghovedet som jeg godt ville have købt alligevel..  


Heldigvis fandt jeg dette fine helt fejlfrie Lyngby fad med grønne striber til 65 kr


En negerkvinde i profil lavet i teaktræ - selvfølgelig.. Jeg fik hende til 45 kr, men ved ikke helt hvor hun skal hænge.. Jeg kunne bare ikke stå for den..

Et hurtigt besøg hos Farmorsminde i Brenderup, viste sig at være smutturen værd. Lige inden jeg gik ud af butikken fangede mit øje denne fine svenske Gelatin pulver dåse. Da jeg fik den i hånden blev jeg meget overrasket - der var noget i den..


Den har simpelthen aldrig været åbnet... Jeg var solgt! Den måtte jeg bare have med hjem og så til den dette sum af 65 kr. Nu står den på hylden i mit gamle overskab ved side af Jeppe's uåbnede kaffedåse fra Hillsbros.


"Skär upp här" - NEVER!!

2 kommentarer:

  1. Ih, jeg ELSKER gode loppefund!


    Best regards
    www.fnidderfnadder.com

    SvarSlet