torsdag den 30. maj 2013

Jeg har vundet!

Billede af morfarsmoustache.dk Kære Frøken F
- Tillykke med præmien (gavekort på 200,- til MorfarsMoustache.dk) du har vundet på: FantastiskeFund.dk 
Juhuu!.. Jeg har vundet min første giveaway. Hvor er jeg bare heldig! Jeg som ellers aldrig vinder noget. Da jeg var yngre vandt jeg næsten alt jeg deltog i - undtagen Lotto.. Så mit held har nok været opbrugt..
Jeg har efterhånden også deltaget i en del giveaways her i blogland.. Men nu var det endelig min tur til at blive forkælet lidt:) 
Gavekortet er brugt og jeg venter spændt på at min pakke lander i postkassen:)


Jeg deltager også i lodtrækningen om et shoutout  af bloggen på en anden blog; prettymalle.dk. Om et par øreringe hos frkschmetterling. En nuttet babyelefant i eg hos ævlebævle. Og en farverig pude hos fingernem. Kryds fingre for mig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar