torsdag den 16. maj 2013

Jeg finder øreringe..


Jeg er altid på udkig efter gode sager og af og til støder jeg på ting jeg ikke selv har brug for, råd til eller synes passer til resten af min garderobe.. Men derfor kan man jo stadig synes at en ting som for eksempel en taske, et par sko eller et par øreringe er fantastisk cool og måske passer bedre til en andens stil..

 Jeg har igen fundet et par ørering på Etsy, som jeg ikke selv skal bruge, men som jeg alligevel synes er ret seje. Hvem ved måske er det lige den du står og mangler...


Vintage Blue Feather Earings


Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Turkise øreringe - overvejer sem stadig.. De er vildt flotte! spottet her hos Eve-Marie i Canada.

vintage earrings 1950s Czech glass carved jet and silver lustre cabochon slip on gold filled clip on set Hillcraft

Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Yndige vintage øreringe fra 50'erne spottet her hos LisaLoot

Vintage 30s 40s BAKELITE era art deco daisy flower screw back earrings GLASS

Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Fine sommerlige bakelit øreringe spottet her hos TheBlackPoodle

Hvis du har en Etsy-konto kan du følge mig som Froeken F.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar