fredag den 17. maj 2013

Genbrugsguld af den farverige slags

I går havde jeg fridag, og den blev brugt på at besøge hele 6 genbrugsbutikker.. puha.. Det var ikke i alle butikkerne at der var gevinst men en smule blev det da til - og slet ikke så dårligt endda.


En næsten ubrugt koral farvet T-shirt fra Samsøe Samsøe til en 20'er. Norsk designet salatbestik med teak skaft til 35 kr - haps.

Et gult fad af ukendt herkomst, desværre med et lille skår men til en 5'er kunne jeg ikke lade være. 

Sidst men ikke mindst en skøn turkis skål/vase, der matcher min turkise Eslau vase. Der er ikke noget mærke i bunden men den er så fin og passer perfekt til min turkise samling. Den lille skønhed stod til 70 kr. 

Den fine vase og det gule fad fandt jeg i en genbrugsbutik hvor jeg af og til har været heldig, du kan finde den her

1 kommentar: