søndag den 5. maj 2013

En dag som kræmmer..

Når man er flittig loppegænger som jeg, kan man med tiden risikere at få en masse skrammel samlet sammen. Så er det godt at der findes bagagerumsmarkeder, så det der blev afholdt i Vissenbjerg i går. 




 For en sjælden gangs skyld var det mig der stod bag boden og tog i mod penge.. Men jeg var ikke alene, min søster, mor og hendes mand var også med. Vejret var skønt og min mor havde lavet den lækreste paleo-madkurv! mums... vi fik hver især solgt lidt ud i gemmerne og sagerne fik nye hjem og ejere. Jeg selv nåede at få solgt for hele 817 kr. det synes jeg var helt godt klaret. Især fordi jeg syntes at jeg havde lige så meget med hjem som jeg havde med ud..






1 kommentar:

  1. Ha ha - åh, hvor jeg kender det :) Jeg har også været afsted som sælger på loppemarked i dag. Og der er belvet ryddet kaftigt ud i "kælder-guldet". Og hentet penge hjem til at købet nyt "guld" :D

    SvarSlet