lørdag den 4. maj 2013

Dagens loppefund - Lions Bagklapmarked i Vissenbjerg

Endnu en weekend med skønt forårs vejr og en tur på loppemarked i de fynske. Denne gang havde jeg flere penge med hjem end jeg havde da jeg kom, men det vil jeg fortælle mere om i morgen.. Her kommer der nogle billeder af de skønne ting jeg fik med hjem og til nærmest ingen penge...


En fed vase i grønlig nuance pruttet ned fra 15 til 10 på grund af det ret så store skår i toppen.. En blå-turkis ugle fra House doctor til 20 kr.


2 fede gamle tasker lige min stil til 15 kr. for dem BEGGE..


En pålægsgaffel mere, også med teak skaft og et par turtelduer som broche, begge dele 15 kr. Sidst men ikke mindst en Dala hest af de mindre til 50 kr - haps.. Han startede på 100 men jeg fik den til det halve.. Jeg er så glad for den og det bliver den anden Dala hest jeg allerede har også. Den trængte nemlig til lidt selskab..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar