mandag den 1. april 2013

Aprilsnar?..


Hvad er nu det for en blog? Skulle det nu være moderne... 

Ja, jeg har skiftet farveteamet på bloggen, det er ikke nogen der har lavet en aprilsnar på mig.. selvom det måske godt kunne se sådan ud ved første øjekast

Det startede med at jeg ville ændre på overskriften; bare finde en anden skrifttype eller måske en anden farve.. Og pludselig før jeg havde set mig om, var baggrunden grå og skreg på en overskrift i en vild farve.. Men er den lidt for vild eller skal man bare vende sig til den? Ja jeg ved det faktisk ikke, men jeg synes den lyse blå var blevet så kedelig at kigge på - Ja næsten sådan lidt for tøset og neutral. Jeg trængte til at kigge på noget nyt. Jeg er åben for konstruktiv kritik og andre inputs.

Selv syntes jeg nu at det ser meget sofistikeret og voksent ud..

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4271417/?claim=tpyvevtsfmr">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar