torsdag den 7. marts 2013

Jeg finder ting..


Jeg har rigtig mange skønne ting i mit hjem synes jeg selv, og elsker at finde unikke og specielle ting. For at finde alle de her fantastiske ting skal man være rigtig heldig, men også bruge en del tid på nettet - og det gør jeg..

Jeg er altid på jagt efter gode sager og rigtig ofte støder jeg på nogle ting jeg ikke selv har brug for, råd til eller synes at jeg mangler sådan for alvor.. Nogle af tingene synes jeg bare er for gode eller specielle til at jeg kan lade dem helt være..

Derfor deler jeg lidt ud af mine fund og håber at nogen kan blive inspireret eller måske endda bruge noget af det. Jeg prøver som regel at finde ting der ikke er alt for dyre, så de fleste kan være med..

LOT Vintage Singer Sewing Machine Accessories Buttonholer, 7 assorted Feet, 6 Stitch Cams

Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Vintage Singer symaskine tilbehør spottet her hos Salergirl

Wicker Sewing Basket and Collection of Sewing Items Included

Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Eller denne skønne kurv med gammelt sy udstyr.. Rent guf
Kurven og tilbehøret er til salg  her  hos VintageBroad.

Vintage Circus Tray

Billedet er lånt fra shoppen på Etsy.com

Og til sidst min personlige favorit; en cirkus bakke spottet her hos MorganBaron.
Jeg er helt pjattet med motivet og patinaen er helt tilpas. Bakken ville være perfekt som dekoration på et børneværelse.


Det værste er at ikke alle sælgerne på Etsy sender varer til Danmark.. Men det skader aldrig at spørge og ofte bliver de rigtig glade for interessen for deres ting. Desværre kan fragten til Danmark være lidt pebberet og langvarig..

Hvis du har en Etsy-konto kan du følge mig som Froeken F og se hvilke ting jeg spotter.
Der vil komme flere af disse indlæg på bloggen så skynd dig at tilmelde dig som fast læser hvis du vil følge med i om jeg finder flere gamle sager eller selv bliver ruineret:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar