mandag den 4. marts 2013

Bidt af en gal gammel håndtaske


En rigtig pige tager ikke i byen uden en håndtaske til det mest nødvendige... 

Jeg er taskefreak og det skal helst være gamle tasker fra mormors unge dage. Jeg ved ikke om jeg har mange håndtasker.. Jeg har vel en 10-12 stykker hvoraf nogle bliver brugt oftere end andre. Man har vel sine favoritter:) 

Jeg finder som regel taskerne i genbrugsforretninger og på markeder, oftest på markeder.. Jeg giver som regel mellem 50 og 100 kr. for dem, men selvfølgelig hvis jeg finder en jeg bare må eje.. må man jo betale prisen.. Men husk at stikke snuden godt ned i den og kig dem grundigt igennem indeni før du køber en. Der er ikke noget værre end en taske indsmurt i tyggegummi eller læbestift..


Hele 3 Bon Guit tasker er det blevet til som jeg har givet maks 50 kr for. Her ses 2 af dem. Den lille brune var der ris i da jeg fandt den - jeg tænker at den nok har været med til et bryllup.. Og hvilket bryllup kan man jo kun drømme om..


Min favorit i denne samling må være den midterste - det var også den første gamle taske jeg købte. 20 kr. i den lokale genbrug - et fund uden lige!


Her er de dyreste damer alle i kernelæder.. Og min ultimative favorit i front. Jeg har efterhånden rigtig mange af de brune tasker og er i øjeblikket på udkig efter en sort.

Hvis du gerne vil se flere smukke handtasker af ældre dato, så kig ind forbi min veninde her



2 kommentarer:

  1. Skøn blog! ;) Men der mangler måske et gør det selv projekt, måske man kunne tage noget gammelt og slidt og gøre det flot!?
    Måske noget fra Ginge?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit forslag, hvis du melder dig til som fast læser skal jeg overveje et sådanne projekt snarest.. :)

      Slet