tirsdag den 4. december 2012

4. december - Alternativ julepynt

Personligt er jeg meget stor tilhænger af den traditionelle gamle jul - jo ældre jo bedre. Men jeg har stor respekt for dem der er til anderledes jul og bruger andre farver, former og materialer til at pynte op med. Jeg synes næsten at alle former for julepynt er pæn på hver sin måde. Det skønne ved stil og smag er jo også at man kan nyde andres farvesammensætning, få ideer og blive inspireret. Min veninde her er ikke til kravlenisser og antikke julekugler, men har en skøn stil jeg nyder at beundre:)


Hvis du også er til papirs bolde i skønne farver og forskellige størrelser så tjek denne hjemmeside ud eller denne  - men pas på! Det kan gå hen at blive en kostbar affære:)

I år er det blandt andet pastelfarver der præger juledekorationerne og hjemmelavede sager. Her kan du finde en der har taget pastelfarver og sølvglimmer til sin jul. Smukt ser det ud!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar