tirsdag den 27. november 2012

Tak for Kaffe!


I fredags var jeg den heldige fredagsperle hos Karen Klarbæk. Jeg have en forventning til at jeg ville få besøg af en masse nye læsere og endda at jeg måske også ville være så heldig at score et par faste læsere - Det skal jeg da lige love for!! 

Efter at have været fredagsperle i 1 times tid havde jeg haft 314 sidevisninger men det var bare starten... I alt henover weekenden har jeg haft knap 3.500 sidevisninger. 

12 rare mennesker har taget sig tid til at skrive en lille hilsen og 11 søde har tilmeldt sig bloggen som fast læser:)

Jeg vil gerne sige mange tak til Karen Klarbæk for at have valgt mig ud. Og en kæmpe tak til alle dem der har klikket ind og set og hvad jeg havde at byde på. Mange tak for de fine hilsner og den ros jeg har modtaget... Det er så dejligt at læse hvad folk synes om det man laver.

Jeg glæder mig meget til at se hvad fremtiden som blogger kan byde på:) - Indtil videre er jeg helt vild med det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar