lørdag den 24. november 2012

Reddet fra stort brændbart


På dagens tur til genbrugsstationen var der noget der kom med hjem og fik en ekstra chance:) Denne fine lille gyngestol, som ikke fejler det mindste blev reddet fra stort brændbart og står nu ved mit skrivebord - hvor jeg i forvejen stod og manglede en rigtig god stol.


Det er de små ting her man finder den største glæde i fordi man ingen forventning har til dem . 
Det var en glædelig overraskelse at der kom noget med retur:)


Og med et lille fåreskind på - så er den bare så fin!

4 kommentarer:

  1. ej hvor er du heldig, jeg synes de er så smukke den type gyngestol, gid det var mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er VILDT heldig, og så var det endda min mand der havde den med hjem til mig - dobbelt op på held! fået en fed stol gratis og en dygtig mand der tænker på mig:)

      Slet