onsdag den 2. januar 2013

Fra mormorfirkant til pudebetræk


Jeg har længe ventet på at kunne vise mit hidtil største hækleprojekt. Puden hæklede jeg til min svigermor i julegave og da hun er en flittig læser på min blog, kunne jeg ikke lægge billederne ud før gaven var givet.



Nu har hun fået og blev rigtig glad for den. Jeg fandt opskriften til denne fine pude på pandurohobby.dk og måtte i gang med projektet med det samme. Den har alligevel taget nogle timer og et par nøgler garn - ja 12 faktisk... 

Men resultatet er super fint og man kan jo lave den i alle mulige farvekombinationer..


Jeg har lavet den noget større end opskriften fra Panduro Hobby, idet at jeg har købt en pude 50 x 50 fra IKEA og den derved skulle passe til den. Jeg har lavet 25 omgange og en kant til at samle de to firkanter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar