torsdag den 29. november 2012

Her Blogges!

 Jeg har altid siddet i sofaen med den bærbare når jeg har blogget. Det er blevet lidt træls i længden, eftersom  de mange hækleprojekter langsomt har hobet sig op i nærheden af sofaen og snart har overtaget en hel siddeplads... 

Så nu er jeg flyttet op ovenpå og det er bare blevet så hyggeligt! Bordet er købt i IKEA. Det er en Vika furuskog bordplade og to Vika Lilleby benbukke.


Endelig kommer alle mine fine ting til sin ret.. og jeg har endnu en undskyldning for at købe flere smukke opbevarings dåser som disse symaskine æsker jeg har fundet på min fars værksted.



 Der er plads til bånd, filtkugler og postkort



 Og sidst men ikke mindst min beskedne lager af gavepapir :)



2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud.... Så vil jeg glæde mig til endnu flere hyggelige indlæg fra din hyggekrog....

    SvarSlet