onsdag den 28. november 2012

Blandet godt




MEGA fedt mønster jeg har fundet på denne hjemmeside. Nyeste
must have fra Ikea, det nye skud på stammen i deres retro serie - som jeg elsker! Det er det fineste lille bord, med super retro look, mangler bare at finde stedet hvor det skal stå:)  Mit nyeste hæklede projekt en turkis og en gul krave. Den gule krave fik jeg lejlighed til at lufte i Aarhus på vores tur dertil. Min Veninde og jeg fik kigget i den nye Royal Copenhagen butik i Aarhus. Vi ønsker os det hele!:)

Vi fandt Madam Butterfly som man kender hvis man har set DR's Skattejægerne. Jeg købte sovseskålen til julebordet. Jeg måtte give 385.- for en fejlfri Bing og Grøndal i jernporcelæn. Synes det var en ok pris:)

Derudover blev jeg introduceret til det bedste værtinde trick ever: Hæld varmt vand i sovseskålen før brug... Genialt! hvorfor har jeg aldrig tænkt på det??

- Ingen tur til Aarhus uden et besøg på The Diner.. Mmmhhhh.... Oreo milkshake... Den skal smages!

1 kommentar:

  1. Dejligt du havde en god tur til Aarhus, her er mange skønne butikker. Og tillykke med sauseskålen, den er bare så fin.

    SvarSlet