torsdag den 13. september 2012

Unfinished business - Genbrug af forsatsvinduer



De her smukke gamle vinduer har jeg fået af min far og  bonusmor, Nina. Det er planen at de skal blive til to yndige skabe. De store vinduer skal blive til et vitrineskab til spisestuen og det lille til et skab på badeværelset.. Jeg glæder mig til at finde de fineste porcelæns greb til dem..

Lige nu står de og er lidt støvede på værkstedet, men det skal ok blive godt når vi får dem lavet. Så skal jeg nok lave et indlæg om de færdige skabe. Vi har mange projekter hist og her og finder jævnligt på nye.. Her har snedkeren altid noget at lave -  Jeg elsker at bo sammen med en håndværker, især en dygtig en af slagsen!

Man kan lave mange ting af gamle vinduer. f.eks en mistbænk - her behøver det ikke at være forsats vinduer.. måske man skulle finde et par smukke vinduer til sådan en?...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar