onsdag den 19. september 2012

Dagens loppefund fra Egeskov marked

De sidste 2 år har jeg holdt en ferie-fridag den 3. onsdag i september for at kunne komme på Egeskov marked. I år var jeg blevet enig med mig selv om at det var noget pjat, da det altid regnede hele dagen og jeg aldrig rigtig fik gjort mig de helt gode fund på markedet. Derfor var det slet ikke planen at jeg skulle afsted til marked i dag - men hvor var det godt at jeg kunne få fri!

Jeg har nok gjort årets fund! Det kan nok diskuteres om det var super billigt, men sjældne varer har en pris og hvis prisen er god må det være en god handel:)

Jeg tog afsted i morges sammen med mine svigerforældre og ankom til en markedsplads med  masser af glade mennesker og et skønt solskinsvejr - trods advarsler om store regnbyger...

Jeg fik slæbt de to stakkels mennesker med rundt til hver en skrammelbod jeg øjnede og snart havde jeg gjort min første handel -


8 gamle julekugler -


Et retro ildfast fad 
Jeg måtte slippe 80 kr. for begge dele. 
Vi startede på100 kr, så jeg synes det var en ok pris.



 3 små tallerkener med retro mønster til 5 kr. stykket. - haps!

I den aller aller sidste bod vi skulle kigge på efter at det var begyndt at blæse kraftigt op og en mørk sky nærmede sig truende, fandt jeg denne fantastiske Irma thermokande. Den er så fin! - næsten lige så lidt brugt som den cirkel kaffe thermokande vi fik af mine svigerforældre her i august. På prismærket stod der 275 kr så jeg bød hende 250 kr og fik den til det. Jeg er super tilfreds med handlen, for den er virkelig velholdt og så er det første gang jeg har set en på et marked. 



Det var helt sikkert endnu en fridag værd, og jeg må hellere bestille fri til næste år igen:)

1 kommentar: