søndag den 19. august 2012

Ugens loppefund - men ikke fundet af mig


 Vi bliver altid så forkælede af mine svigerforældre. De elsker at overraske os og forkæle os med vores livretter og andet godt. Og hvem elsker ikke at blive forkælet?.. jeg gør i alt fald:) I fredags havde de været på Gelsted marked og havde fundet den mest fantastiske termokande med cirkelkaffedamen på. De vidste med det samme da de så den at det lige var noget for mig! Den er bare i fin stand og vi er så glade for den:) - Det er et super godt fund


Den passer perfekt til min cirkelkaffedåse, som på nuværende tidspunkt er den eneste dåse der har fundet vej ind i det nye køkken - simpelthen bare fordi den er så smuk! Nu kan det kun gå for langsomt med at få mit gamle trekantskab op så mine fine ting kan komme tilbage i køkkenet og vi igen kan nyde synet af dem...
Der findes en del andre udgaver med coop´s cirkelkaffedame som jeg glæder mig meget til at få fingrene i!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar