onsdag den 15. august 2012

Ugens anbefaling - PicMonkey.com

Hvis du kunne tænke dig at lave fede og anderledes collager med dine billeder, påføre tekst eller signatur, ramme ind og lave effekter og meget meget andet... Så er picMonkey.com en rigtig god side at gøre alt dette på..

Jeg bruger den selv rigtig meget og det er en ren fornøjelse. Jeg er ikke medlem - som giver adgang til ALT, men man kan stadig bruge rigtig mange af effekterne og lave en masse fede ting.



Her er et eksempel på et billede med en smule effekt på, en ramme hvor jeg selv har valgt farven samt tekst.



Her er en collage hvor jeg først har lavet et billede med tekst, gemt det på min pc og hentet det ind i collagen sammen med de andre billeder.. 

Det her er bare 2 eksempler jeg hurtigt biksede sammen - Mulighederne er mange flere..


Rigtig god fornøjelse

1 kommentar: