lørdag den 11. august 2012

Genbrugsguld - af den bløde slags



Jeg plejer aldrig rigtig at kigge så meget på tøj når jeg er på genbrugstur, men det var det der stod på ønskelisten i dag. Det lykkedes mig at finde lidt forskelligt, en fin mintgrøn bluse, en tank top i en neon pink farve, en stribet kortærmet skjorte der måske er en smule for stor og en pink strik der er lidt speciel.. Jeg faldt for den fordi den var så grim, den er super fed når den kommer på. Jeppe hader den, så må jeg bare gå alene når jeg vil have den på:) Derudover fandt jeg et tørklæde fra pieces - stadig med prismærket på. Alt i alt kom jeg af med  155.- og det er der jo ikke noget at sige til..



Jeg tror desværre jeg er blevet bidt lidt af de der neonfarver, jeg håber snart at det går over igen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar