søndag den 1. juli 2012

Ugens Loppefund og en foræring

Denne uges anbefaling gik til loppemarkedet ved IKEA.. Og jeg var der selvfølgelig! Der var rigtig mange gode boder og mange fine ting. Solen kiggede frem på IKEA parkeringsplads og folk var glade. Der var rigtig mange besøgende så jeg tror helt sikkert at mange fik solgt godt ud af gemmerne.

Jeg fandt blandt andet dette fine fad til kun 30 kr. Det viste sig så at være noget større da jeg fik det hjem end jeg først havde antaget.. Nu må vi se om jeg får det brugt..


2 par anderledes ørenringe, og 4 meget fine stofstykker til foræringspris;)


2 små fine tallerkener "made in Norway", til kun 2 kr. stk.. De bliver alletiders som små fade eller desserttallerkener.


Sidst men ikke mindst fik jeg disse 2 ruller gamle( ubrugte) ruller toiletpapir, af et af vores vennepar ( Niels og Diana ). Gudske tak og lov for Lambi. Det ser ikke just behageligt ud.. Der er ikke noget at sige til at det aldrig er blevet brugt.... Den ene rulle har endda aldrig været åbnet op..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar