onsdag den 25. juli 2012

Ugens anbefaling - Right from the heart



- The blogger who inspired me


Jeg kan kun varmt anbefale min gode venindes blog;

you've got to crack a few eggs to make an omelette



Det var hendes blog der inspirerede mig til at starte min egen...
Den er god og blandet med både opskrifter, tøj og sko, loppefund og hvad der ellers røre på sig. Det er en blog jeg ville følge selv om jeg ikke kendte hende. Den er ærlig, nede på jorden, opfindsom og inspirerende. 

Mine personlige favoritter er blandt mange:



Jeg er helt tosset med hendes anmeldelser på  de skønne is fra Ben & Jerry's jeg har nemlig luret at vi har samme smag når det gælder is:)




Hun har den fedeste taskesamling, jeg blev helt varm om hjertet da dette indlæg kom..


 

Hun er en ægte hausfrau i et køkken, hun laver de lækreste ting og det er så dejligt at man kan få inspiration og gode tips via bloggen.

- Måske tænker man, hvad er der så at snakke om når man ses? når man nu blogger begge to? MASSER! Det har endnu ikke været noget problem at finde samtaleemner:) Det er også dejligt at snakke blog! Vi deler gerne ideer og tips til at gøre vores blogs bedre.


1 kommentar: