fredag den 13. juli 2012

Paper Straws

Så kom de endelig, de fineste papir sugerør direkte fra England. 


Jeg så dem i et bolig magasin og måtte med det samme eje sådan nogle. Jeg købte 4 pakker med 25 straws i hver og jeg kom af med omkring 175.- danske kroner.. Prisen kan så diskuteres om det er lidt i overkanten, men skidt pyt med det, for fine det er de altså!..

Jeg måtte behærske mig og kun vælge 4 farver ud af alle de flotte der var at vælge i mellem, det blev i første omgang til den klare blå, mintgrønne (selvfølgelig!), en sart peach og kakao brun.. Uh alle de lækre milkshakes man kan lave hvor disse bare vil sætte prikken over I'et!

Indtil videre står de og pynter så fint i et gammelt sylteglas.


Jeg skal helt sikkert have nogle flere hjem...
blandt andet de 3 farver her, dem må jeg bare eje. Nu ved jeg jo hvordan de ser ud  virkeligheden og de lever helt klart op til mine forventninger.

Du kan se hele udvalget fra forhandleren jeg købte dem via linket her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar