mandag den 9. juli 2012

My weekend in instagram # 1

Weekenden bød blandt andet på en længe ventet pakke med posten, en ny sandwich (af den usunde slags), 3 bøjler fra Heidi. En hyggetur til Bogense med et skuffende besøg på Erik Menveds Kro samt årets første isvaffel fra Isgrotten.


 Bogense er virkelig en yndig by med masser af søde små huse, jeg kan godt forstå at mange turister besøger Bogense. Vi valgte desværre at spise på Erik Menveds Kro, det var virkelig tamt! Maden var kold, salt, sej, intetsigende og ikke billig. Betjeningen var ok, men ikke de mest kompetente piger.... 

For at opveje den kedelige madoplevelse tog vi på Isgrotten. Jeg fik en med ikke mindre end to kugler is: lakrids is og Straciatella med vanillesoftice, flødebolle, guf og selvfølgelig syltetøj. Jeg havde nær aldrig fået den spist!..

 Det er ikke til at se det, men dette er en peanutbutter og Nutella sandwich - en snickers mad.... Vi forsøgte at neutralisere alt det klistrede og kaloriefyldte indhold med groft brød.... Som om..

Endelig kom mine paper straws hjem fra England.. Mit første køb via E-bay - bestemt ikke det sidste. Jeg har allerede fundet noget mere der kunne friste..
.
Der kommer et indlæg om de fine paper straws samt link til hvor de kan købes i løbet af ugen....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar