søndag den 22. juli 2012

kaos til Collage # 2



Så blev der trukket rør til emhætten, elektrikerrør og der kom gips loft på og det blev spartlet. Det lyder umiddelbart ikke af meget men vi har arbejdet hver dag til langt ud på aftenen med kun een fridag hvor vi har været på Vorbasse marked... 

Vi har haft besøg af isbilen.. Det er godt nok mange år siden jeg har stået ved den fine blå bil og fået lov til at vælge en kasse is... Jeg må have haft rimelig meget julelys i øjnene for knægten (som nok var på min alder) grinte lidt da han så at det var en voksen pige der stod der og kiggede med store øjne.. Jeg kunne heller ikke beslutte mig så det gjorde ikke situationen mindre pinlig... Men hvad.. Jeg fik min is:)

Bortset fra det så lever vi stadig i støv og vores daglige kost består af sandwich, take away og citron vand... ikke dårligt:) Jeg håber ikke at der kommer en kaos til Collage # 3..  Men man ved aldrig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar