fredag den 29. juni 2012

Ugens Must have - IKEA PS 2012


IKEA har lavet en ny designserie IKEA PS 2012. Der er fine og fede designs i blandt og så er der dem man ikke kan placere på denne skala...

Jeg er faldet for denne stol, den er så cool, retro og design på samme tid. Jeg forestiller mig at den kunne være super fed til et gammelt skrivebord eller spisebord i teaktræ. Man sidder bare så godt i den.Jeg skal helt klart have den til mit kontor, når jeg en gang får sådan et.. Så koster den kun omkring 600 kr. hvor får man ellers design til de penge??


Den sorte IKEA PS 2012 skål der kan bruges til alt muligt, koster kun 79.- Og er lavet af genbrugsmaterialer . plastikrester blandet med træspåner.. Det giver et fedt look og bliver helt sikkert en ting man kommer til have i mange år..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar