onsdag den 20. juni 2012

Ugens anbefaling - til "Loppomanerne"

Markeds sæsonen er over os.... 
Jeg elsker at gå på loppemarked og ser altid frem til denne tid på året..

Vorbasse marked, Ørbæk marked og Gelsted marked osv. osv.... Der er så mange markeder jeg gerne vil med til og mange flere end jeg kan holde styr på.

En rigtig god hjælper når man er "loppoman" som jeg, er markedskalenderen.dk. På denne side kan man hurtigt søge på de kendte markeder og finde datoen, samt blive opdateret om andre markeder man kunne have risikeret at gå glip af..


Personligt ser jeg rigtig meget frem til Vorbasse marked i år, sidste år var det så dårligt vejr... Så vi nåede ikke hele vejen rundt og jeg er ret sikker på at jeg gik glip af noget..

Brørup marked som afholdes hver fredag formiddag er også et af mine favorit markeder jeg varmt kan anbefale. Jeg håber faktisk på at jeg snart kan komme afsted igen:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar