lørdag den 9. juni 2012

Smukt som et arvestykke

Marguerit smykker

Til min fødselsdag fik jeg det smukkeste gamle marguerit vedhæng af min far og bonus mor, som de havde fundet i en antikforretning. Det var lige hvad jeg havde ønsket mig og mere til. Et fint gammelt smykke og så i original æske fra en tid hvor guldsmedens telefonnummer kun bestod af seks cifre.... Sådan noget kan jeg slet ikke stå for...

Så der stod jeg og trippede på mine små ben af ren og skær lykke over mit nye smykke. Og ligesom jeg skulle til at finde en nogenlunde værdig kæde til den fine marguerit, ankommer mine svigerforældre med den perfekte guldkæde specielt fremstillet til vedhænget...  Igen må Jeppe have haft en lille finger med i spillet, i hvert fald som mellemmand...

Jeg er så vild med min halskæde og går med den så snart der er en chance...



 Ikke nok med at jeg fik den fineste halskæde, fik jeg også de øreringe med tre margueritter som jeg havde ønsket mig. Jeg ved godt at jeg er forkælet og meget heldig... 1000 tak for det...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar