tirsdag den 12. juni 2012

Genbrugsguld af den hyggelige slags


I en genbrug jeg meget sjældent kommer i, fordi jeg synes den er lidt tam, var i dag den eneste jeg fandt en smule guld i.... 
I en spand i det fjerneste hjørne stod en masse gamle træbøjler. Jeg fik hurtigt fisket dem fra der havde tekst  på fra diverse renserier og skræddere. Jeg havde ikke set prisen men blev bestemt ikke ruineret - 2 kr. stykket.. Det var jo et fund til de penge... 

Jeg fandt blandt andet en fra Magasin Du Nord, Kongens Nytorv og en fra Aarup ikke rat langt fra hvor vi bor...


Jeg fandt også et par fede tørklæder jeg håber at få brug for allerede i den kommende weekend...
10 kr. sykket.. Ren foræring..




 Jeg elsker at finde billige og gode ting i diverse genbrugsforretninger... Jeg kan slet ikke lade være. Der ligger 2 rimelig gode i Ejby (Bet gamle teglværk på Algade 15B og Jernbanevej 13) Her har har jeg fundet mange gode ting gennem tiden... I Nørre Åby ligger der også 2 lige i hovedgaden og med gå afstand, her synes jeg det er meget varrierende om man finder noget eller ej, i dag var jeg heldig..

1 kommentar:

  1. Fedt med billige fund skal da lige husk at du samler bøjler m gammel tekst ser da af og til nogen til billige penge ;-)

    SvarSlet