lørdag den 2. juni 2012

Shoppedag med søster

Min skønne søster og jeg ynder at shoppe og vi gør det af og til sammen. Vi havde for noget tid siden afsat den 1. juni til dette og jeg har set meget frem til dagen. Vejret var skønt og der var gået penge ind på kontoen..

Dagen startede med Ladiesbrunch på Cockoo's Nest. mmmhh.....


Med fyldte maver gik jagten ind på en gammel taske i Madam Rosendahl 2. hand butik. Jeg har før været heldig at finde de fineste tasker derinde men i dag blev det desværre kun til et par marineblå øreringe.

Efterfølgende fandt vi en fin bog som hvist egentlig mest var en del af udstillingen i tøjbutikken. Den kunne jeg slet ikke stå for...



Bagefter fandt vi vej til Tante Grøn. Jeg kunne egentlig ikke huske hvad vi skulle der ind for at kigge på, men jeg fandt da hurtigt noget jeg ikke kunne stå for. 



Vintage dekoration i de fineste farver, jeg kunne have købt dem alle men det blev til disse to. 





Dagens bedste køb blev denne broche og smukke vase by Thora Finnsdottir. Sjældent har jeg set smukkere keramik og det er bestemt ikke det sidste jeg har købt af dette.. Jeg er fuldstændig forelsket i materialet, farverne på glaseringerne og mønstrene. Hun laver også lamper, lysestager og øreringe i samme serie.


Efter al den shopping måtte vi have en is at styrke os på... Oreo, vanilla icecream and flea market bargains makes a fun day out...

Tak til søster for en dejlig dag, jeg må hellere spare op til den næste:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar