torsdag den 14. juni 2012

Bye Bye Bedrock...

Bedrock har i mange år været det eneste fynske træf for amerikaner biler ældre end 54 og primært for folk med hang til brylcreme, slidte læderjakker og opsmøg på deres jeans. Det startede med 10 mennesker og en kasse øl og 5 biler i en grusgrav og var til sidst et stort træf hvor folk kom fra nær og fjern, blandt andet Holland, Tyskland og Sverige.. Det var et træf man talte om hele året og så frem til længe før..

Bedrock startede i 2001 og det sidste træf var desværre sidste år... Jeg kan desværre ikke prale af at have været med mere end 2 gange, men de har begge været helt uforglemmelige.. Og jeg vil gerne sige 1000 tak for en masse fede oplevelser gennem tiden, tak for vådt og tørt vejr. Tak for at have samlet så mange skønne mennesker på et sted,vi har fået en masse fantastiske venner...

Jeg har lavet en lille billedserie med billeder fra de sidste 2 træf. Billederne er taget af Tony Grigoriou, privat billeder og billeder fra bilfoto.dk. Enjoy...



Her sidder jeg i midten og synes jeg er meget heldig at køre i en gammel bil fra 1937





Den danske sommer...




Trængsel på scenen hvor der er tørvejr.




Den sidste flyer...





Devils Hole... Det var her det hele skete..



Bedrock
2001-2011
 R.I.P

Ingenting er så skidt at det ikke er godt for noget.. Jungle Fever i den kommende weekend.. tror det bliver rigtig fedt!



1 kommentar:

  1. Snøft snøft......
    fik da lige en lille tåre i øjenkrogen ;-)
    men ja nu ser vi fremad mod Jungle Fever og vi glæder os............

    SvarSlet