fredag den 4. maj 2012

Ugens must have - worth to dish for

Intet hjem uden  lidt kongeligt porcelæn

                                    

Musselmalet, mega mussel og hvid riflet er mine personlige favoritter blandt de mange forskellige stel der efterhånden er at vælge imellem fra Royal Copenhagen. Da jeg ikke kunne vælge hvilket et jeg ville samle på, har jeg valgt at mikse disse tre stel i håb om at kunne dække et bord lignende dette.






hvid riflet ø27 199.-
For at kunne dække til 8 mangler jeg 4 2 af de store middags tallerkener i hvid riflet.

mix, 3 skåle 1499.-
Dette sæt er simpelthen fantastisk! smukt, klassisk og moderne på samme tid. 


3 kommentarer:

  1. ps. har faktisk lige taget billeder af min egen samling for at lave et blog indlæg ;-) to sjæle en passion....

    SvarSlet