fredag den 11. maj 2012

Ugens must have - Ønskeliste

I anledning af min fødselsdag d. 25. maj har jeg lavet denne special udgave af ugens must have - min ønskeliste


Frø planche fra FDB med korn 390.- froufrou.dk. Den er mega dekorativ selv om jeg ikke ved hvor den skal hænge er den så unik at jeg er sikker på at vi nok skal finde en plads til den. Forhåbentlig i vores nye køkken, når det en gang står færdigt.


Kørehandsker fra Randers handsker i str. 7 i farverne denim, army, camel eller turkis. ca 400.-
helm.nu eller Baggi i Rosengårdcentret



I phone etui til at have om armen på  løbeturen. set til 145.-




Derudover ønsker jeg mig også de sidste ugers must haves:) 

Jeg håber at det bliver godt vejr på min fødselsdag, da jeg godt kunne tænke mig at holde picnic.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar