onsdag den 30. maj 2012

Ugens anbefaling - Igenbrug.dk

Igenbrug

Igenbrug er en hyggelig genbrug/loppebiks i Brenderup. Den ligger ikke langt fra hvor jeg bor, så jeg kommer der af og til. Det er hovedsageligt ting fra Sverige, retro ting, antikke nips og hvad hjertet ellers kan begære. De har nogle meget overkommelige priser, hvilket gør at der ofte er udskiftning i deres varer og det synes jeg er ret vigtigt. Det er s¨kedeligt at komme ind og glo på de samme ting igen og igen...




F.eks fandt jeg på deres hjemmeside denne retro IKEA lampe. Den er da for sjov.. man skulle næsten eje den.


Jeg har tidligere købt et par fine dåser, svensk og dansk og en gammel håndtaske. 

Butikken finder man på Rugårdsvej 160, 5464 Brenderup. Åbningstiderne kan ses på hjemmesiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar