lørdag den 5. maj 2012

Gammelt, nyt, lånt og blåt - Randers Handsker

 Nye kørehandsker fra Randers Handsker


Min seneste investering er et par fantastiske kørehandsker i cognac farven fra Randers Handsker. Man kan da ikke køre en gammel bil uden et par klassiske kørehandsker i den gode gamle kvalitet. Jeg er faktisk blevet så glad for dem at jeg også gerne kører med dem i Skodaen.

Jeg købte mine hos Baggi i rosengårdscenteret i Odense til 400.- Med en handske fra Randers Handsker ved du at kvaliteten er i orden.


De findes i mange forskellige farver men blandt mine favoritter er de army grønne og de mere skrigende turkise. De army grønne ville passe fantastisk til en slidt læderjakke og et par jeans, hvorimod de turkise nok mest er til de mere fine selskabskjoler. 


Hvis man er til handsker kan man hurtigt få det med handsker som de fleste kvinder har det med sko. De sætter prikken over i'et og man skal helst have lidt at vælge imellem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar