fredag den 25. maj 2012

Min Fødselsdag

I dag er det min fødselsdag, HURRA, HURRA, HURRAAA.....

Jeg holder fridag og nyder det gode vejr. Jeg er blevet fortalt at det var et lige så skønt vejr den dag jeg blev født. Jeg har sjældent oplevet dårligt vejr på min fødselsdag, det er dejligt at være et sent forårs barn:)

Morgenen startede med hygge ved morgenbordet inden Jeppe skulle på arbejde.

Der blev dækket fint op og ristet rundstykker. På vej til Fredericia købte vi brunsviger til turen. Det er en fast tradition at få brunsviger til morgenmad på sin fødselsdag hos os.


Senere går turen til Århus hvor min gave fra Jeppe venter på mig. Endnu en gang overrasker han mig med hvor opmærksom han er på hvad jeg kigger på og snakker om. Jeg har fået den fineste sailorkjole. Jeg glæder mig allerede til at skal have den på første gang.

Jeg nåede ikke en gang at få den lagt den ud som must have indlæg...


Jeg havde da bestilt lidt blæsevejr, hvis jeg havde vidst at Ole Skov ville hejse flaget til mig:) Det er sgu lidt sødt!

Jeg håber at Århus har fået lige så god vejr, så der bliver rig mulighed for at fejre dagen med en kæmpe stor is...

1 kommentar:

  1. Ih ham Jeppe er god så er outfittet til jungle fever jo på plads håber turen til Aarhus gik godt og endnu en gang tillykke m dagen....

    SvarSlet