tirsdag den 17. april 2012

Unfinished business


Knallert projektet trækker ud

Mit forhenværende vinterprojekt... dvs. den vinter der var tænkt til at få min fine originale Diesella Juno fra 1956 ud at køre er gået...

Min første Ide var at male den lyseblå eller mintgrøn, men er heldigvis blevet klogere på det og ønsker bare at den skal have en kørlig hånd og ellers køre så original som muligt. Motoren kører - nu mangler vi bare resten af knallerten.

Jeg tvivler på at den bliver køreklar til den forestående tøsetur til Hårby her til sommer....

5 kommentarer:

  1. Nej hvor FEDT at du har en Disella! Sådan en har jeg også tænkt mig at få fat på...jag har ikke den mindste forstand på mekanik, men efter at have været ovre til Junglefever 2 i år, så er jeg blevet lidt fristet til at anskaffe mig en knallert...helt ærlig, hvor svært kan det være at reparere sådan en, ik'...Det kunne også være fedt at have en gammel bil, men det virker bare som et lidt større projekt end en knallert. Har du fået din Disella fikset?

    SvarSlet
    Svar
    1. Var du til Junglefever? Det var jeg da også!

      Slet
    2. Har vi mødtes? Og nej, den kører ikke endnu.. motoren virker, men jeg mangler nogle dele for at det hele hænger sammen:)

      Slet
    3. Jepp - jeg var til Junglefever! Det var rigtig sjovt! Jeg tror ikke at vi hilste på hinanden? Men du stod og solgte retroting og mekanik ovre ved en campingvogn, ikke sandt? Synes at jeg kan genkende de indrammede reklamer :)

      Jeg har heller ikke fundet et køretøj endnu...de er godt nok dyre hva'. Lige nu vil det nok også være bedst, hvis jeg får fat på en bil.

      Slet