onsdag den 18. april 2012

Ugens anbefaling - DixieGrey.dk


Billedet er lånt fra Dixiegry.dk

Smukke Kjoler og farverige skørter

Jeg vil gerne anbefale hjemmesiden Dixiegrey.dk, de smukke kjoler og fantastiske petticoats er fuldstændig uimodståelige og i super god kvalitet. Jeg har selv investeret i den grønne kjole i midten med pink petticoat, jeg har haf den på til et enkelt foto shoot hos min fotograf og til gallafest sammen med kollegaerne - det var en stor succes:) Nu venter den spændt på endnu at skulle luftes.. gad vide hvornår det kunne blive?

Jeg har også et par nederdele og et par overalls, alt sammen i den lækreste kvalitet: Både levering og ombytning hvis størrelsen ikke passer fungerer fint.

Jeg ville gerne besøge den fysiske butik meget oftere, men der er langt fra udkants Fyn til det store København:)

1 kommentar: